5 MOTIVE PENTRU CARE TREBUIE SĂ PRIVIȚI CU SERIOZITATE IGIENA LA LOCUL DE MUNCĂ

Igiena este o măsură a modului de viață al oamenilor. Când vine vorba de locul de muncă, curățenia și igiena personală sunt de maximă importanță și sunt întotdeauna incluse în politicile companiei. La urma urmei, niciun șef nu vrea ca angajații lor să arate neîngrijiți, nu?

Angajații reprezintă compania pentru care lucrează. Asta înseamnă că nu este suficient să te îmbraci doar profesional. Profesioniștii trebuie să prezinte alte trăsături, cum ar fi igiena impecabilă. Fiecare loc de muncă trebuie să fie igienic nu doar de dragul reputației lor, ci și pentru sănătatea și siguranța clienților, vizitatorilor și angajaților săi.

Una dintre cele mai bune modalități de a asigura o igienă excelentă la locul de muncă este implementarea politicilor de igienă pe care toate părțile trebuie să le respecte. Mai jos sunt principalele motive pentru care toată lumea trebuie să ia în serios igiena locului de muncă.

1. Angajații tăi vor fi mai fericiți

Mediul de lucru poate influența foarte mult satisfacția angajatului la locul de muncă. Lucrătorii fericiți și mulțumiți sunt productivi și motivați să-și facă treaba bine. Când oamenii sunt fericiți la locul lor de muncă, nu se gândesc la schimbarea acestuia. Ei rămân loiali unei companii în care sunt tratați bine, ceea ce, va reduce și fluctuația angajaților. Simplul act de a-ți păstra locul de muncă curat este o modalitate de a-ți face angajații să dorească să rămână. Mai jos sunt câteva sarcini simple care asigură confort pentru toată lumea la locul de muncă:

  • Curăţaţi geamurile în mod regulat pentru a lăsa să pătrundă lumina naturală
  • Goliți în mod regulat coșurile de gunoi
  • Curăţaţi toaletele în mod regulat
  • Camere parfumate cu un odorizant ușor la intervale regulate
  • Asigurați ocazional curățarea profundă a toaletelor de la birou

2. Imaginea companiei tale se va îmbunătăți.

Angajații nu sunt singurii care accesează un birou. Clienții, furnizorii și investitorii fac uneori o vizită. Ultimul lucru pe care îl doriți este ca aceste vizite  să fie oprite de un loc de muncă dezordonat, neorganizat și murdar. Cu toții știm zicala „prima impresie este ultima impresie”, iar igiena proastă la locul de muncă poate crea o primă impresie negativă pentru compania dumneavoastră. Ca să nu mai vorbim că vorbele călătoresc mai repede decât lumina.

Este puțin probabil ca un client sau un furnizor să te ia în serios dacă au impresia că nu îți ții birourile în ordine. Cum pot avea încredere în tine cu sarcini mai serioase, cum ar fi afacerea lor? În consecință, aceștia pot decide să-și ducă afacerea în altă parte.

Curățenia și igiena la locul de muncă reflectă în mod direct valorile de bază ale companiei voastre, așa că asigurați-vă că oamenii vor avea doar lucruri bune de spus. Dacă locul tău de muncă nu este igienic, există posibilitatea ca un vizitator important să se îmbolnăvească, ceea ce duce la probleme și mai mari pentru imaginea companiei tale.

Psihologia spune că oamenii și animalele sunt respinse de mediile murdare și de boli. Nimeni nu vrea ca birourile lor să fie locul în care cineva s-a îmbolnăvit. Igiena perfectă la birou va împiedica acest lucru.

3. Veți avea angajați mai sănătoși

Un loc de muncă neigienic crește cazurile de absenteism al angajaților, costând afacerea voastră o sumă considerabilă de bani. Dacă aveți o igienă necorespunzătoare la birou, așteptați-vă ca tot mai mulți angajați să ia zile de concediu de boală.

Prin implementarea unei igiene adecvate a muncii, veți putea opri răspândirea virusurilor și bacteriilor dăunătoare în tot biroul, veți asigura un mediu de lucru sigur și sănătos și veți putea reduce riscurile de sănătate pentru toată lumea. Aceste eforturi includ asigurarea că toaletele  sunt dotate cu dispensere și consumabile pentru igiena mâinilor, precum și cu soluții pentru igienă feminină.

Igiena mâinilor

Echipați-vă locul de muncă cu dispensere de săpun, dezinfectant, prosoape de mâini și creme hidratante.

Dezinfectanți pentru toalete

Asigurați-vă toalete sigure și sănătoase pentru toți angajații voștri prin instalarea de dispensere de dezinfectant amplasate la îndemână.

 Curăţare profundă pentru pisoar sau toaletă

Asigurați-vă că germenii nu pot supraviețui în toaletele voastre și împiedicați-i să se răspândească.

Întrebați-ne cum facem…

Menținerea eficientă a igienei la locul de muncă prin investiții în facilități igienice la locul de muncă poate costa bani inițial, dar se va amortiza în cele din urmă prin creșterea productivității angajaților și prin reducerea absenteismului. Beneficiile pe care le veți culege dintr-un loc de muncă igienic fac ca totul să merite.

4. Preveniți răspândirea bacteriilor și a virusurilor

Asigurarea faptului că locul de muncă respectă standardele de bază de igienă va contribui la diminuarea răspândirii bacteriilor și virusurilor purtătoare de boli care pot fi răspândite în spațiile comune, cum ar fi bucătăriile de birou și toaletele.

Pe lângă faptul că există reguli de curățenie pe care să le urmeze toată lumea, cel mai bine este, de asemenea, să îi educați pe toți cu privire la importanța păstrării curate a fiecărui colț al biroului și a trata aceste facilități comune cu un nivel ridicat de respect. Mulți angajați nu țin seama de faptul că stațiile lor de lucru, în special birourile lor, sunt un teren de reproducere comun pentru microbi și bacterii. Biroul mediu de conține de 400 de ori mai mulți germeni decât un scaun de toaletă!

Ajutați-i să-și mențină mediul de lucru curat în orice moment. Un loc de muncă neigienic plin de bacterii înseamnă că toată lumea din birou este un potențial purtător al unei boli. Îl pot transfera familiilor și prietenilor lor și, dacă aveți de-a face cu o boală foarte contagioasă, poate chiar să declanșeze o mini-epidemie.

5. Reduceți alunecările și căderile

Dacă locul vostru de muncă este curățat în mod regulat, există o șansă foarte mică de a avea loc accidente care să conducă la rănirea angajaților. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că un birou murdar crește șansa de accidente, cum ar fi alunecări, împiedicări și căderi. Vinovatul din spatele acestor incidente oribile și periculoase? Podele murdare și alunecoase. Pentru a preveni rănile, asigurați-vă că toate podelele biroului sunt curățate în mod regulat și că aveți covoare adecvate plasate în zonele în care este cel mai probabil să apară alunecări, împiedicări și căderi.

Covorașe anti oboseală

Oferiți confort și reduceți riscurile pentru sănătate angajaților voștri care petrec ore întregi în picioare.

Covorașele anti-oboseală oferă o suprafață mai bună pentru a sta în picioare pentru angajații voștri. Aceasta înseamnă că perioadele prelungite de stat în picioare vor fi mai ușoare pentru picioarele, articulațiile și spatele lor. În consecință, vor fi mai puțin obosiți și mai puțin probabil să se rănească. Persoanele obosite sunt mai predispuse să se împiedice și să cadă.

Covorașe pentru zonă umedă

Reduceți pericolul zonelor umede prin montarea acestor covorașe proiectate cu grijă.

Covorașele pentru zonele umede vor reduce incidentele de alunecare, reținând lichidul sub el și acționând ca o barieră între podeaua alunecoasă și picioare.

Covorase pentru controlul prafului

Prima barieră între spațiul dvs. de lucru și murdăria și praful din exterior.

Covorașele pentru controlul prafului reduc cantitatea de praf, murdărie și germeni introduși în mediul de lucru.

Au incredere in noi


Pentru a putea oferi o experienta complexa utilizatorilor nostri, platforma sterge.ro foloseste cookie-uri. Prin continuarea accesarii, se considera ca ati citit, inteles si ati acceptat politica de utilizare cookie-uri, si politica de confidentialitate.
SUNT DE ACORD!