Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la +4 031 005 01 44. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

Livrare prin curier

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 199 lei

POLITICA RETUR/SCHIMBARE PRODUSE SI RETURNARE CONTRAVALOARE COMANDA

«Retragerea din contract» se refera la dreptul tau legal de a renunta la comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa. Acest aspect este reglementat prin legislatia in vigoare, Ordonanța de Urgența nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanța. Poti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile de mai jos.

Returul se poate face in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia comenzii, fara a fi nevoit sa justifici decizia de retragere. In acest caz, te rugam sa ne aduci la cunostinta decizia ta, trimitand un e-mail la adresa retur@sterge.ro .

Pentru derularea procedurii de retur este obligatorie mentionarea urmatoarelor informatii in mail-ul trimis de catre Dvs la adresa retur@sterge.ro :

Caz 1 : Schimbare produs:

  • Motivul pentru care returnezi marfa: produs necorespunzator, marime gresita etc.
  • Produsul cu care doresti sa schimbi produsul din comanda achizitionata, cu tot cu codul de produs si marimea(daca este cazul).
  • Contul IBAN in care urmeaza sa viram diferenta de pret, daca produsul este mai ieftin, banca la care este deschis contul, nume titular cont bancar. In cazul in care contravaloarea produsului nou este mai scump decat cel care este schimbat, diferenta va fi platita la curier, prin ramburs.
  • Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor

Caz 2: Returnare produse si contravaloarea comenzii:

  • Motivul pentru care returnezi marfa: produs necorespunzator, marime gresita etc.
  • Contul IBAN in care urmeaza sa viram contravaloarea marfurilor returnate, banca la care este deschis contul, nume titular cont bancarOrice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor
  • Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor

Dorim sa te atentionam ca returnarea produselor catre STERGE ORICE SRL neinsotite de informatiile de mai sus completate corect si, ori necompletarea tuturor informatiilor solicitate, poate atrage dupa sine intarzieri in timpul de procesare a returului, respectiv de rambursare a contravalorii produselor.

  • Returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, nu este desigilat (in cazul produselor de igiena profesionala si echipamente de protectie medicala) si are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, fise tehnice etc.
  • In cazul in care returnezi o pereche de incaltaminte, acestia trebuie ambalati in cutia lor originala. Daca obiectul returului este un articol de imbracaminte sau un accesoriu, acestea trebuie insotite de etichetele originale ale producatorului. Atat produsele, cat si ambalajele originale trebuie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, fara a fi suportat deteriorari ulterioare sau fara a fi fost purtate. Altfel, returul nu va fi procesat.
  • Foarte important: pentru a putea respecta cerintele procedurii de retur, te rugam sa pastrezi atat ambalajele si etichetele originale ale produselor, cat si documentele ce au insotit comanda (factura si formular pentru o perioada de 30 de zile calendaristice de la data receptionarii, pentru eventualitatea in care, ulterior, in acest interval de timp, decizi sa faci un retur de marfa.
  • Nu aplica pe ambalajele originale ale produselor, in mod special pe cutiile pantofilor, banda adeziva sau alte materiale similare, deoarece calitatea ambalajelor va fi afectata. Asigura ambalajul original prin introducerea lui intr-o alta cutie / punga de transport, dupa caz. Sigileaza bine coletul.
  • Costurile de livrare pentru retur sunt suportate de catre  STERGE ORICE SRL.
  • Pentru situatiile in care produsul/produsele livrate catre tine prezinta defecte imputabile producatorului sau vanzatorului, te rugam sa ne contactezi pentru a ne aduce la cunostinta problemele existente si sa ne transmiti poze relevante privind defectele identificate la adresa de e-mail contact@sterge.ro. In acest caz, iti vom trimite curierul pentru ridicarea coletului si vom plati transportul lui la destinatie. Daca este vorba despre un retur integral al comenzii (returnarea tuturor articolelor comandate) si soliciti restituirea contravalorii ei, STERGE ORICE SRL iti va restitui si costul aferent livrarii initiale a comenzii. Daca efectuezi un retur partial (returnezi doar o parte din articolele comandate) si soliciti restituirea contravalorii aferente, STERGE ORICE SRL  va plati atat valoarea produsului returnat, cat si costul transportului.
  • Restituirea contravalorii produselor returnate se face intr-un interval de 14 zile calendaristice de la data la care am receptionat și verificat produsele returnate. Rambursarea sumei se face prin virarea acesteia în contul indicat de tine in continutul e-mail-ul de retur, in cazul in care ai achitat comanda ramburs sau direct in contul asociat cardului tau, atunci cand ai efectuat plata comenzii online. Daca sunt intarzieri in procesul de rambursare a sumelor aferente platilor online, te rugam sa verifici acest lucru si cu banca emitenta a cardului tau.
Pentru a putea oferi o experienta complexa utilizatorilor nostri, platforma sterge.ro foloseste cookie-uri. Prin continuarea accesarii, se considera ca ati citit, inteles si ati acceptat politica de utilizare cookie-uri, si politica de confidentialitate.
SUNT DE ACORD!